Bu Blogda Ara

21 Mart 2014 Cuma

bahar makyajı


Yaşasın bahar geldi. 21 Mart sihir gibi insanın içine neşeyi mutluluğu kaçırıveriyor. Böyle zamanlarda güneşi görünce nude tonlardan çok parıltıların beni çektiğini itiraf etmeliyim. Bu yüzden de The Balm'ın shady lady far paleti imdadıma yetişiyor. Gratis'te satılan balm ürünleri ile tanıştığım için çok mutluyum. Özellikefar paletleri Mary lou aydınlatıcısı ve hot mama allığı her kadının makyaj çantasında olmalı. Ürünleri indirimleri takip ederek alabilirseniz, inanın çok da karlı bir alışveriş olacak. Benim yorumum kaliteli oldukları yönünde. Bu ara en çok Lorac ve Urban Decay far paletlerinden edinmek istesem de Türkiye'de satılmadıkları için şimdilik Balm paletleri beni memnun ediyor. Eveeet gelelim bugünün makyaj detaylarına:


İlk olarak tonik ve nemlendirici uyguluyorum. Kullandığım nemlendirici ve tonikler için bir fikir olsun
Sonrasında;
1. Deborah BB krem uyguluyorum. Yazısı için buyurunuz: deborah Bu, hem güneş korumamı destekliyor hem de makyajın daha uzun süre kalıcı olmasını sağlıyor. Gözenekleri gizlemesi ve cilt tonunu eşitlemesi de cabası tabiii :)
2. BB krem kendine gelirken göz makyajına geçiyorum; bu far paleti genel anlamda çok simli sedefli amaaçık renkleri günlük kullanım için harika. ilk olarak devilish danielle ismindeki farı tüm göz kapağına (en köşedeki krem renkli olan) sonra da gölge amaçlı sağ en üstteki insane jane isimli far ile noktalandırıyorum.
3. Mac'in mor kapaklı bu rimelide uyguladıktan sonra göz makyajı bitmiştir. Bu rimeli iç içe iki fırçası olması renginin simsiyah olması yönüyle aşığı olduğumu söylemeliyim.
4. Mary lou aydınlatıcısını yanaklar ile şakak kısmına pıt pıt yaptıktan sonraa
5. son olarak çok hafif allıkla artık güne başlayabilirim.

İnanın hem çok kolay hem de çok fresh bir görüntü elde ediyorum. Ruj olarak serbestiz, her ne varsa o olur.Ben açık pembe sürdüm bugün.


Yalnız her türlü makyaj malzemesi için fırçalar can kurtarıcı. Ne dersiniz? Bu konuda da bir post yapmak istiyorum önümüzdeki günlerde.
Öpüyorum sizi, pembe düşünelim, pespembe dünyada yaşayalım. iyi geceler :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder