Bu Blogda Ara

3 Şubat 2014 Pazartesi

Cilt Temizleme, Nemlendirme Kısaca Cilt Bakımım

Merhabalar :)
Hoş geldin Şubat diyorum bu yazımda size bazı kullandığım ürünlerden ilk olarak ciltbakımından bahsetmek istiyorm. Neler denedim neler beğendim neler beğenmedim? 
İlk olarak yaklaşık 6 aydır yüzümü dalin bebek şampuanı ile yıkıyordum. 
Yaklaşık 2 aydır bayılarak kullandığım bbkremler olmasa devam da edebilirdim ama eğer cildinize fondöten, bbkrem gibi ürünler uyguluyorsanız tek başına öneremem. Bu yüzden bende artık sadece sabahları tonik öncesinde yıkamaya devam etmeye karar verdim. O bebek kokusu ve gözleri yakmayan yapısı ile vazgeçilmezlerim arasında. Peki ne ile makyaj temizliyorsun derseniz işte en sevdiğim ikilim: 
Bu ikiliye bayılıyorum. İlk olarak bebak makyaj temizleme sütü ile başlamak istiyorum. Siz ilk olarak neye dikkat edersiniz bilmiyorum, çok da merak ediyorum aslında, belirtirseniz çok mutlu olurum.Ben bir üründe ilk kokusuna bakıyorum. Ve bu makyaj sütü badem kokuyor :) mis gibi hemde. temizlemesinden de memnunum. Ama derin temizlik diyorsanız Loccitane Ölmez Otu Değerli Temizleme Köpüğü sabun içermeyen, yüzü kurutmadan temizleyen günlük kullanıma uygun bir temizleyici, ayrıca makyaj ve kiri etkin şekilde arındırarak yüzde taze ve ışıltılı bir ten rengi yaratacağı gibi bir iddiası var ve bence bu konuda çok haklı. aha ilk kullanımdan itibaren farkı hissettiğimi söylemeliyim. Bu zamana kadar bir çok temizleyici denediğimi ve ikinci bir kutuyu tekrar almadığımı söylemeliyim. Tekrar alacak mıyım?Kesinlikle alacağım.

Cilt temizliğinden bahsediyorsak tonik ile devam edelim isterseniz. Henüz evet budur dediğim bir tonik olmadı. Denemeler devam ediyor.Bir süre önce iki tonik aldım. Birisi resimden de görüldüğü gibi bitmek üzere: Decleor marka bir tonik. Ten rengini dengeleyici bir özelliği varmış. Çok büyük bir fark göremedim maalesef ben. Tekrar denemeyi düşünmüyorum. Bu ara Nivea pure and natural tonik serisinin organik argan yağı ve aleo vera içeren bu toniğini deneyeceğim. Bu tonik ile ilgili instagram da ve çeşitli bloglarda olumlu yorumlar okudum ve uzun süre önce aldığım ama hiç denemediğim bir ürün. Ve bir şans vermek istiyorum. 

 Gelelim benim için temizlik kadar önemli olan nemlendirme basamağına. Benim cildim hem kuruya dönük karma hem de malesef her kremi çekmeme gibi bir özelliğe sahip. Bir çok krem deneyimim hüsranla sonuçlandı. Çoğu sürdükten sonra cildimin kusması ya da çekmemesi gibi sorunlar yarattı. Ancak son dönem de bu konuda bana bu iki krem çok yardımcı oldu. Yazın kullandığım daha hafif bir yapısı ile decleor hydra floral çiçek özlü su bazlı bir nemlendirici cildim tarafından su gibi içildi hafif yapısı sayesinde yazın çok rahat ettim. içeriğinde güneş koruma faktörü yok. Bunu da ben bilerek tercih ettim çünkü zaten 50 faktör başka bir ürün kullanmam gerektiği için bu kremi sadece nemlendirici olarak kullandım.Kışa girerken ise Juvena prevent and optimize günlük krem kullanmaya başladım. Bu krem decleora göre daha yoğun bi nemlendiriciliğe sahip ayrıca spf 20 faktör olması kış için çok ideal oldu benim için. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve yoğun yapısı sayesinde daha uzun zaman kullanacağımı düşünüyorum. Bu yüzden fiyatına göre uygun bir miktarı var diyebilirim. Tekrar da almayı planlıyorum. Eğer çok genç bir cildiniz varsa Decleor belki daha uygun olacaktır. 

Ve son olarak haftada bir kere kil maskesi uyguluyorum. Kil maskesi uyguladığımdan beri beni mutsuz eden güneş lekelerimde azalma oldu. Ve cildi daha pürüzsüz yaptığını söylemeliyim. Aktarlardan kolaylıkla bulabilirsiniz Uygulamada dikkat edilmesi gereken nokta yağlı bir cildiniz varsa 10 dakika, kuru bir cildiniz varsa 5 dakika bekletmeniz yeterlidir.
Aaaaay ne çok konuştum değilmi? Ama cilt temizliği ve nemlendirmesi bence çok önemli. Sizin ürünleriniz neler? Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Öpüyorum çok çok....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder